staff ansøning

128 views
Name - Navn:phillip

Ingame Name - Navn på serveren:tony scott

Age - Alder:14

SteamID:STEAM_0:0:419310754

Time played - Tid spillet i Garry's Mod:20 TIMER OG 33 MIINUTER

Why should we accept your application beside from others - Hvorfor skal vi acceptere din ansøgning frem for andre:fordi jeg kan hjelpe den her gode server jeg vil garne hjelpe jeg kan spille madet garry´s mod

Tidligere erfaring Ja / Nej Begrund:nej

What do RDM mean - Hvad betyder RDM:men draber en uden grund

What do NLR mean - Hvad Betyder NLR:at men kan huste alt efter man er blevt drabt

Hvilken Servers har du vært staff på:inge

How do you handle admincases. Make an example - Hvordan håndterer du en admincase. Lav et eksempel :hvis en nu har lavet rdm så tag ham op på et tag og snakker med ham og bag efter såter ham til bage

Do you have experience with ULX/ULib - Har du kendskab til ULX/ULib:nej

Hvor Aktiv kan du værre Fx (Mandag Kan jeg ikke da jeg skal til Fodbold fra kl 18 - 19):jeg går ikke til nådet lige nu

Er der mere vi skal vide om dig (Fx Jeg er ordblind så undskyld hvis det er skrevet forkert OSV):Jeg er ordblind så undskyld hvis det er skrevet forkert
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NOTE : Hvis du bliver accepteres, må du ikke teleportere folk, der er RP, og du må ikke bryde reglerne. Hvis du misbruger dit staff vil du blive demoted. 

Spørg ikke folk om at se på din ansøgning, ellers vil din ansøgning blive AFVIST

FØLG DENNE Skabelon, eller du vil blive AFVIST.

Du må først ansøg igen om 3 uger

Men Held og Lykke med ansøgningen
Reply