[b]Name - Navn:phillip[/b]
[b]Ingame Name - Navn på serveren:tony scott[/b]
[b]Age - Alder:14[/b]
[b]SteamID:STEAM_0:0:419310754[/b]
[b]Time played - Tid spillet i Garry's Mod:20 TIMER OG 33 MIINUTER[/b]
[b]Why should we accept your application beside from others - Hvorfor skal vi acceptere din ansøgning frem for andre:fordi jeg kan hjelpe den her gode server jeg vil garne hjelpe jeg kan spille madet garry´s mod
Tidligere erfaring Ja / Nej Begrund:nej
What do RDM mean - Hvad betyder RDM:men draber en uden grund[/b]
[b]What do NLR mean - Hvad Betyder NLR:at men kan huste alt efter man er blevt drabt[/b]
[b]Hvilken Servers har du vært staff på:inge
How do you handle admincases. Make an example - Hvordan håndterer du en admincase. Lav et eksempel :hvis en nu har lavet rdm så tag ham op på et tag og snakker med ham og bag efter såter ham til bage[/b]
[b]Do you have experience with ULX/ULib - Har du kendskab til ULX/ULib:nej[/b]
[b]Hvor Aktiv kan du værre Fx (Mandag Kan jeg ikke da jeg skal til Fodbold fra kl 18 - 19):jeg går ikke til nådet lige nu[/b]
[b]Er der mere vi skal vide om dig (Fx Jeg er ordblind så undskyld hvis det er skrevet forkert OSV):Jeg er ordblind så undskyld hvis det er skrevet forkert [/b]
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[u][b]NOTE : Hvis du bliver accepteres, må du ikke teleportere folk, der er RP, og du må ikke bryde reglerne. Hvis du misbruger dit staff vil du blive demoted. [/b][/u]
[b][u]Spørg ikke folk om at se på din ansøgning, ellers vil din ansøgning blive AFVIST
FØLG DENNE Skabelon, eller du vil blive AFVIST.[/u][/b]
[u][b][b]Du må først ansøg igen om 3 uger[/b][/b][/u]
[b]Men Held og Lykke med ansøgningen[/b]
Name - Navn:phillip
Ingame Name - Navn på serveren:tony scott
Age - Alder:14
SteamID:STEAM_0:0:419310754
Time played - Tid spillet i Garry's Mod:20 TIMER OG 33 MIINUTER
Why should we accept your application beside from others - Hvorfor skal vi acceptere din ansøgning frem for andre:fordi jeg kan hjelpe den her gode server jeg vil garne hjelpe jeg kan spille madet garry´s mod
Tidligere erfaring Ja / Nej Begrund:nej
What do RDM mean - Hvad betyder RDM:men draber en uden grund
What do NLR mean - Hvad Betyder NLR:at men kan huste alt efter man er blevt drabt
Hvilken Servers har du vært staff på:inge
How do you handle admincases. Make an example - Hvordan håndterer du en admincase. Lav et eksempel :hvis en nu har lavet rdm så tag ham op på et tag og snakker med ham og bag efter såter ham til bage
Do you have experience with ULX/ULib - Har du kendskab til ULX/ULib:nej
Hvor Aktiv kan du værre Fx (Mandag Kan jeg ikke da jeg skal til Fodbold fra kl 18 - 19):jeg går ikke til nådet lige nu
Er der mere vi skal vide om dig (Fx Jeg er ordblind så undskyld hvis det er skrevet forkert OSV):Jeg er ordblind så undskyld hvis det er skrevet forkert
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NOTE : Hvis du bliver accepteres, må du ikke teleportere folk, der er RP, og du må ikke bryde reglerne. Hvis du misbruger dit staff vil du blive demoted.
Spørg ikke folk om at se på din ansøgning, ellers vil din ansøgning blive AFVIST
FØLG DENNE Skabelon, eller du vil blive AFVIST.
Du må først ansøg igen om 3 uger
Men Held og Lykke med ansøgningen