♥ MR kængu ♥ said previously:
Name - Navn: dustin
Ingame Name - Navn på serveren: kængu
Age - Alder: 13
SteamID: STEAM_0:1:51164648
Time played - Tid spillet i Garry's Mod: 1,759 timer
Why should we accept your application beside from others - Hvorfor skal vi acceptere din ansøgning frem for andre: Jeg er en god og moden staff og jeg tænker at det kunne være sjovt at prøve det her på da der er så mange spiller inden hver dag så i Karen finde ud af at være Staff
Tidligere erfaring Ja / Nej Begrund: Ja jeg har været staff og mange andre Garry's Mod Server og så jeg har masser af erfaring
What do RDM mean - Hvad betyder RDM: er det emdr hvis der en der case på Han er blevet skudt uden en grund Det er rdm
What do NLR mean - Hvad Betyder NLR: Det betyder hvis der er en der går tilbage samme sted hvor han døde så er det nlr
Hvilken Servers har du vært staff på: Jeg har været staff på en anden server der hed norsk Network og så har jeg været staff på en server der hed Randers Rp
How do you handle admincases. Make an example - Hvordan håndterer du en admincase. Lav et eksempel : til at starte med vil jeg lade dem stå og skins Slet og hvis det er de ikke kan finde ud af det så vil jeg så bruge mig ind i samtalen og sige at jeg ikke kan gøre noget ved dem når de er påstand mod påstand
Do you have experience with ULX/ULib - Har du kendskab til ULX/ULib: Jeg ved hvad Alle ting inde på ulx's hedder
Hvor Aktiv kan du værre Fx (Mandag Kan jeg ikke da jeg skal til Fodbold fra kl 18 - 19): jeg kan være på alle dage fra klokken 14:00.21:30.i weekender kan jeg være på i mellem klokken 1 og klokken 2 i nat
You currently don't have any notifications to read!