Staff Ansøgning - MrMikkel

194 views
Name - Navn: Mikkel 

Ingame Name - Navn på serveren: MrMikkel

Age - Alder: 14

SteamID:

Time played - Tid spillet i Garry's Mod: 1172 timer i alt

Why should we accept your application beside from others - Hvorfor skal vi acceptere din ansøgning frem for andre:
I skal have mig som staff fordi jeg har erfaring som staff jeg har været staff på hellstorm men det er blevet kedelig så jeg vil prøve at starte herinde og jeg har allerede fået 2 nye venner og serveren er mega fed. jeg kan være online meget her i ferien og efter. Jeg har læst alle regler.

Tidligere erfaring Ja / Nej Begrund:
ja jeg har været staff på Hellstorm og jeg har lært alt men selvfølgelig er der nogen ting som i ikke har eller nogen ting som hellstorm ikke har til admins fx man kan ikke se scenerne fra ting på Hellstorm men det kan i her inde men ellers er det meget det samme.

What do RDM mean - Hvad betyder RDM: Random deathmatch (Hvis du dræber en uden grund)

What do NLR mean - Hvad Betyder NLR: New Life Rule (når du dør bliver du født som en ny og kan ikke huske noget)

Hvilken Servers har du vært staff på: Hellstorm

How do you handle admincases. Make an example - Hvordan håndterer du en admincase. Lav et eksempel :
fx hvis der er en der har callet case på rdm så spørg jeg ham self hvad der skete og så tager jeg ud og ser på scenen og hvis det ikke giver mening hvorfor han blev skudt bringer jeg ham der skød og spørger hvorfor han skød ham den anden og hvis han kommer med en god grund og ham den anden giver ham ret sker der ikke noget men hvis de siger hinanden i mod kan jeg ikke gøre så meget men hvis  han ikke har en god grund til at skyde får han jail/warn

Do you have experience with ULX/ULib - Har du kendskab til ULX/ULib:
Fordi jeg har spillet på Hellstorm kender jeg de fleste ting som ulx har fx
!cb
!xban
!bring

!goto
!spectate
!slay
!freeze
!unfreeze
!jailtp
!jail
!unjail
!cloak
!uncloak
!god
!ungod

!armor
!hp
!send

Hvor Aktiv kan du værre Fx (Mandag Kan jeg ikke da jeg skal til Fodbold fra kl 18 - 19):
ferien
M 7-22
T 7-22
O 7-22
T 7-22
F 7-22
L 7-22 
S 7-22

Normal uge
M 15-17 20-22(pga jeg går til fodbold men kommer på efter fodbold) 
T 16-22
O 14-17  20-22(pga jeg går til fodbold men kommer på efter fodbold) 
T 16-22
F 15-22
L 7-22 
S 7-22

Er der mere vi skal vide om dig (Fx Jeg er ordblind så undskyld hvis det er skrevet forkert OSV):
Jeg synes i bør vide at jeg virkelig gerne vil være staff og jeg synes det er en mega fed server forsæt det.
+rep
god ansøgning
kender mange commands
har mange timer
+rep
1. Godt layout. 
2. Fin alder. 
3. Tror han kan blive en god staff. 
.

Reply